انبار ميري انبار ميري .

انبار ميري

اجاره انبار كالا در تهران

اشخاص حقيقي و حقوقي كه به نحوي با داد و ستد كالا در ارتباط هستند ، هميشه امكان نگهداري همه اجناس خود را در محل كسب و يا دفتر شركت خود ندارند . مسلما كمبود جا ، عدم امكان ذخيره سازي در محيطي بسته و نداشتن وجهه اي زيبا از مهمترين اين دلايل مي باشد لذا اجاره انبار توسط كسبه ، توليد كنندگان و مجموعه هاي بازرگاني امري رايج و منطقي مي باشد . اجاره انبار در تهران براي كسبه به منظور نگهداري از كالا هاييست كه در زماني زودتر از موعد عرضه  ، تهيه شده اند و با شروع فصل فروش ، به مرور از انبار خارج شده و كالاهاي ديگري جايگزين آن ها ميگردند . اجاره انبار در تهران براي توليد كنندگان نيز به منظور نگهداري مواد اوليه توليد و همچنين محصولات آماده شده و در شرف ارسال به مشتري صورت مي پذيرد . شركت هاي بازرگاني نيز اجاره انبار كالا در تهران را مشابه دو مورد فوق به دليل دپوي كالاهاي وارداتي يا آماده صادرات خود انجام مي دهند ، با اين تفاوت كه حجم محصولات آن ها از كسبه خرده فروش بيشتر بوده و نيازمند فضايي بيشتر مي باشند . علاوه بر موارد فوق ، اجاره انبار در تهران براي افرادي كه نيازمند نگهداري از وسايل شخصي خود براي مدتي محدود مي باشند نيز صورت مي پذيرد ، بطور مثال زوج هايي كه در شرف ازدواج و تشكيل زندگي جديدي هستند و يا افرادي كه قصد اسباب كشي و نقل مكان به محل جديدي را دارند ، تا آماده شدن محل زندگي جديد و تحويل گرفتن آن ، به انبار كردن لوازم زندگي خود مبادرت مي ورزند . در موارد فوق ، مخصوصا نمونه هايي تردد در آن ها زياد بوده و با سرعت زيادي پر و خالي مي گردند ، استفاده از متدهاي ابتدايي ولي كاربردي انبارداري در آن ها ضروريست . اجاره انبار كالا در تهران اين امكان را به كارفرمايان مي دهد تا استقرار در پايتخت كشور ، به تمام امكانات سخت افزاري ( مانند نزديكي به فرودگاه بين المللي و گمرك مركزي ) و نرم افزاري ( مانند بهره گيري از جديدترين متد هاي انبار داري بواسطه شركت هاي پيشرو در اين امر ) دسترسي داشته و با مشقت كمتري به هدف خود نائل آيند . اجاره انبار در تهران ، در تمامي مناطق ميسر بوده و به فراخور هدف اجاره كننده ، همه ابعاد موجود آن نيز داراي مشتريان مخصوص خود مي باشد . از طرفي ديگر ، شايد نزديكي انباري به محل اصلي دفتركار يا فروشگاه ، ابعاد مناسب آن سبب كنترل دقيق تري روي اجناس مي شود و و امنيت بالاي محل فوق ، مزيدي بر علت شود تا كارفرما جسارت بيشتري براي توليد و واردات اجناس بيشتر كند و در نتيجه در يك سال مالي سود بيشتري كند كه ويژگي هاي فوق در  اجاره انبار در تهران پديدار مي گردد .

اجاره انبار در تهران

اجاره انبار در تهران


برچسب: اجاره انبار در تهران،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۵ مهر ۱۳۹۶ساعت: ۰۱:۳۷:۳۸ توسط:ادمين موضوع:

اجاره انبار در شرق تهران

 

 

محدوده شرق تهران ، با داشتن مراكز متعدد توليدي و كارگاهي ، يكي از پرطرفدارترين محدوده هاي اجاره انبار مي باشد و به دليل نگهداري از مواد خام اين مجموعه ها و خروجي آن ( محصولات توليد شده ) اجاره انبار در شرق تهران بسيار پر رونق مي باشد . از مهمترين مشتريان اجاره انبار در شرق تهران مي توان به كسبه بازار مبل دلاوران اشاره كرد . اين حجم عظيم از واحد هاي تجاري ، با توجه به سبك نمايشگاهي فروشگاه هاي موجود ، امكان نگهداري از كالاهايشان در خود نمايشگاه وجود ندارد ، در نتيجه با اجاره انبار در تهران كه به  محل كسبشان نزديك مي باشد ، با پشتيباني از محصولات موجود و در معرض ديد ، به امر فروش مشغول مي شوند . شرق تهران به دليل مجاورت با شهر هاي بومهن ، رودهن ، پرديس و تمامي شهرهاي كوچك و بزرگ رودبار قصران و همچنين كارگاه هاي موجود در لواسانات ، نزديكترين نقطه تهران به آن ها مي باشد لذا در صورتيكه اهالي اين مناطق قصد فعاليت در تهران را داشته باشند ، اجاره انبار در شرق تهران پلي براي ارتباط با پايتخت و ساير نقاط كشور مي باشد . علاوه بر موارد ذكر شده و در نظر نگرفتن كسبه خرد اين ناحيه ، محدوده سه راه تهرانپارس تا سه راه آزمايش ، در سال هاي اخير به اندازه اي پذيراي كارخانه ها ، كارگاه ها و نمايندگي هاي مختلف كمپاني هاي صنعتي بوده است كه در نظر و گويش كارشناسان مسكن اين منطقه ، به شهرك صنعتي تهرانپارس ملقب گرديده است . اين حجم انبوه از توليد كنندگان براي حفاظت و انباشتن ورودي و خروجي خود به سوله هاي بزرگي نياز دارند كه اجاره انبار در تهران اين امكان را برايشان فراهم آورده است . وجود هزاران واحد صنعتي در اين ناحيه ، علي الخصوص در خيابان هاي شاهد ، سازمان آب و احسان كه اغلب اين واحدها در ابتداي راه خود بوده و در حال پروبال گيري هستند ، تنور اجاره انبار در شرق تهران را بسيار داغ كرده است . وجود اين منطقه در مجاورت بزرگراه هاي شهيد بابايي ، ياسيني ، خاوران ، افسريه و دماوند ، سبب شده است تا علاوه بر تردد آسان كارفرمايان و كارمندان به اين ناحيه ، ترانزيت كالا به انبار و برعكس و ارسال به استان هاي شرقي كشورمان عملي راحت و بي دغدغه و امكان پذير در تمامي ساعات شبانه روز و فصول سال باشد ، در نتيجه مي توان ادعا كرد كه اجاره انبار در تهران كمك بزرگي در حمل و نقل هاي مربوطه كرده است . متراژ اين انبارها كه تا 2000 نيز مي رسد ، داراي فضا هاي سر پوشيده و روباز ، محيط اداري ، فضاي سبز و ... نيز مي شود كه تا باعث شده است تا فردي كه قصد اجاره انبار در تهران را دارد ، از نظر فضاي انباري و شرايط نگهداري كالاهايش در تنگنا نبوده و با خيال راحت به فعاليت هاي خود بپردازد .

اجاره انبار در تهران

اجاره انبار در تهران


برچسب: اجاره انبار در تهران،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۵ مهر ۱۳۹۶ساعت: ۰۱:۳۶:۵۹ توسط:ادمين موضوع:

اجاره انبار در تهران

شايد براي شما نيز اين سوال مطرح شده باشد كه فايده اجاره انبار در تهران چيست ؟ براي  پاسخ به اين سوال و اهميت اجاره انبار در تهران لازم است تا ابتدا در خصوص ويژگي انبار دار خوب كمي بحث كنيم . يك انبار دار خوب موظف است كه با تكيه بر تجربه ، قدرت صداقت ، درستي و امانت داري خود ، از تمامي كالاهاي موجود در انبار در برابر هر گونه تهديدي محافظت نمايد . تيم انبارداري بايد علاوه بر حفظ نظم و امنيت در انبار ، دقت كافي را در تحويل گرفتن و دادن كالاهاي موجودي بكار بسته و با قرار دادن اصولي آخرين واردات در انبار ، به حفظ دقيق آمار موجودي  مبادرت ورزد . انبار دار زبده علاوه بر امور فوق ، گزارشات منظم و جامعي به مديريت كل ارسال كرده و وي را از كمبود و مازاد كالاها مطلع مي كند . ارتباط اين مطالب با اجاره انبار در تهران در اين نكته نهفته شده است كه با وجود فاصله زياد ميان انبار و دفتر مركزي مجموعه ، امكان انجام شدن كارها به اين دقت و ظرافت وجود ندارد . اجاره انبار در تهران سبب مي شود تا نظارت پيوسته و مستقيم روي انبار اعمال شده و موارد فوق در بهترين حالت ممكن انجام شوند .

بسياري از مجموعه هاي تجاري و صنعتي ، بخش عمده اي از سرمايه خود را در قالب كالا در انبار نگهداري مي كنند ، در صورت دور بودن انبار از دفتر مركزي و عدم رسيدگي مستمر ، ممكن است كه كالاهاي انبار در معرض خطرهاي گوناگون قرار گرفته و خسارت جبران ناپذيري به شركت وارد شود . يكي ديگر از محاسناجاره انبار در تهران ( براي شركت هاي تهراني ) نزديكي محل كار و سكونت صاحب امتيازان مجموعه به انبار مي باشد كه امكان سركشي در فواصل كم را ميسر مي سازد .

 در اجاره انبار در تهران ، امكان اجاره انبار هاي پوشيده (انباري مسقف و داراي ديوار ) ، انبار سرپوشيده (فقط مسقف ) و انبار باز ( فضاي باز ) مي باشد كه هر كدام از اين انبار ها به فراخور حيطه فعاليتي شغل و حرفه اي مفيد است . به طور مثال شركتي با داشتن مواد اوليه فاسد شدني نيازمند اجاره انباري پوشيده بوده و در صورت استفاده از حالات ديگر مواد اوليه وي از بين ميرود و يا در مجموعه هايي كه اقدام به خريد و فروش خودرو مي كنند ، صدمه اي به اتومبيل در اثر قرارگيري در هواي آزاد وارد نمي شود و انبار اين وسيله در محيط هاي پوشيده و سرپوشيده ، صرف هزينه اضافه براي اجاره انبار در تهران مي باشد .

اجاره انبار در تهران

اجاره انبار در تهران

 


برچسب: اجاره انبار در تهران،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۵ مهر ۱۳۹۶ساعت: ۰۱:۳۶:۲۶ توسط:ادمين موضوع: