انبار ميري انبار ميري .

انبار ميري

اجاره انبار در تهران

شايد براي شما نيز اين سوال مطرح شده باشد كه فايده اجاره انبار در تهران چيست ؟ براي  پاسخ به اين سوال و اهميت اجاره انبار در تهران لازم است تا ابتدا در خصوص ويژگي انبار دار خوب كمي بحث كنيم . يك انبار دار خوب موظف است كه با تكيه بر تجربه ، قدرت صداقت ، درستي و امانت داري خود ، از تمامي كالاهاي موجود در انبار در برابر هر گونه تهديدي محافظت نمايد . تيم انبارداري بايد علاوه بر حفظ نظم و امنيت در انبار ، دقت كافي را در تحويل گرفتن و دادن كالاهاي موجودي بكار بسته و با قرار دادن اصولي آخرين واردات در انبار ، به حفظ دقيق آمار موجودي  مبادرت ورزد . انبار دار زبده علاوه بر امور فوق ، گزارشات منظم و جامعي به مديريت كل ارسال كرده و وي را از كمبود و مازاد كالاها مطلع مي كند . ارتباط اين مطالب با اجاره انبار در تهران در اين نكته نهفته شده است كه با وجود فاصله زياد ميان انبار و دفتر مركزي مجموعه ، امكان انجام شدن كارها به اين دقت و ظرافت وجود ندارد . اجاره انبار در تهران سبب مي شود تا نظارت پيوسته و مستقيم روي انبار اعمال شده و موارد فوق در بهترين حالت ممكن انجام شوند .

بسياري از مجموعه هاي تجاري و صنعتي ، بخش عمده اي از سرمايه خود را در قالب كالا در انبار نگهداري مي كنند ، در صورت دور بودن انبار از دفتر مركزي و عدم رسيدگي مستمر ، ممكن است كه كالاهاي انبار در معرض خطرهاي گوناگون قرار گرفته و خسارت جبران ناپذيري به شركت وارد شود . يكي ديگر از محاسناجاره انبار در تهران ( براي شركت هاي تهراني ) نزديكي محل كار و سكونت صاحب امتيازان مجموعه به انبار مي باشد كه امكان سركشي در فواصل كم را ميسر مي سازد .

 در اجاره انبار در تهران ، امكان اجاره انبار هاي پوشيده (انباري مسقف و داراي ديوار ) ، انبار سرپوشيده (فقط مسقف ) و انبار باز ( فضاي باز ) مي باشد كه هر كدام از اين انبار ها به فراخور حيطه فعاليتي شغل و حرفه اي مفيد است . به طور مثال شركتي با داشتن مواد اوليه فاسد شدني نيازمند اجاره انباري پوشيده بوده و در صورت استفاده از حالات ديگر مواد اوليه وي از بين ميرود و يا در مجموعه هايي كه اقدام به خريد و فروش خودرو مي كنند ، صدمه اي به اتومبيل در اثر قرارگيري در هواي آزاد وارد نمي شود و انبار اين وسيله در محيط هاي پوشيده و سرپوشيده ، صرف هزينه اضافه براي اجاره انبار در تهران مي باشد .

اجاره انبار در تهران

اجاره انبار در تهران

 


برچسب: اجاره انبار در تهران،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۵ مهر ۱۳۹۶ساعت: ۰۱:۳۶:۲۶ توسط:ادمين موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :